Wednesday, September 21, 2016

Forex News Mobile Phone

Dankie vir die webwerf en spesiale dank aan John Hierdie webwerf gee die forex advies wat ek nog ooit het gesien. Ek het nooit gedink dit kan eintlik werk maar ek m dankbaar dat dit gedoen het. Hel ek sal dit aanbeveel bo enige betaalde diens aanlyn. James Contis. VSA Ek wil u bedank vir my te help as 'n handelaar. Ek ve 'n baie werk met wat jy geleer het, in staat is om te leer, terwyl die bou van my rekening het 'n groot voordeel is. Ek het nog nooit 'n sein diens betaal vir sy eie gehad het of waarborg my pitte of ek don t betaal. Forex kan 'n emosionele rollercoaster wees, maar handel met julle wat ondervinding het en is nuttig vergemaklik die senuwees en maak die gedagte om te leer. Hou aan met die goeie werk. Francesc Fabregas. Spanje Smartforexsignal is die eerste sein diens wat ek vyf ingeskryf is wat regtig werk en dat ek konsekwent geld te maak met. Peter Dawson. Ierland Ek is lief vir net jou seine omdat hulle my Rich Na 3 maande van die werk met julle gemaak het ek 'n 1 jaar inskrywing (Met dank aan jou nuwe jaar aanbod gekoop - 'n groot afslag :) Rebecca Keen. VSA Sedert ek ingeskryf is by die seine (amper 6 maande van nou af), het ek gegenereer Amerikaanse 11,890.55 in winste. Ek m so gelukkig en tevrede met my resultate wat vanjaar sal ek belê baie meer Lewis bedelaar Nicholas. Verenigde Koninkryk Dankie vir jou insig. Ek is lief vir jou beleggingsfilosofie. En ek waardeer die mooi wins wat jy vir my tot dusver Marine Grenier gebring. Frankryk Bulle oog --- baie goeie Wiskunde Ek is gretig om jou seine ontvang. pls let jou wiskundige beginsel is goed Aiina Rinjani. Indonesië Ons ingeskryf is by Smartforexsignal vir 'n paar maande gelede en ons het om te sê dat ons is baie tevrede met styl, resultate en vinnige reaksie vir enige vrae en probleme. Ons is van mening hierdie diens 'n belangrike deel van ons handel portefeulje en sien uit na jare wat voorlê. David en Josefin Mortensen. Swede Ek wou regtig my dank uit te brei na jou vir jou handel seine wat ek en my gesin 'n groot finansiële sukses gebring het. Jou maatskappy en track record is net fantasties. Hou dit op. Shane Harris. Australië Ek het regtig waardeer jou hand liggend handel sein diens. Dit neem die verantwoordelikheid van die ontleding van my rug af en laat dit met jou voor - vervolmaak Die seine kom baie duidelik gestel - presies soos ek dit gaan in die MT4. Daar is geen raaiwerk - ek my ambagte, het my tot stilstand kom en perke en ek m al stel. Die stelsel kon nie t eenvoudiger en dit werk soos geadverteer Johnathan Rosenburg. Duitsland Ek wil my opregte dank uitspreek vir jou uitstekende diens. Jy lewer presies wat jy sê jy wil in 'n tydige en baie maklik om te verstaan ​​wyse. My lidmaatskap is slegs 3 maande oud en reeds Ek geniet die beste sukses wat ek nog ooit met Forex het. Sergey Borzov. Rusland Een van die beste besluite wat ek nog ooit gemaak het. Op die eerste, was ek skepties as ek vyf was slegte dinge op verskillende forums met betrekking tot sein verskaffers te lees, maar het besluit om dit te probeer met jou toer diens. Ek dank julle vir al die winste Ek het oor die maande het ek jou seine ontvang het. Keith Parish. Kanada ontplof jou verdien deur middel van ons gratis SmartForexSignal nuusbrief Hier is drie groot redes waarom jy hierdie gratis nuusbrief moet kry: 1. Jy kry vars en opgedateer gratis forex inligting 2. Kry die nuutste forex nuus vinniger as enige ander plek 3. Kry die beste handel stelsels wat voor gebruik om miljoene absoluut vrymaak Ons waarborg jou vertroulikheid. Ons haat spam soveel as wat jy doen. Ons handel seine is bedoel om te blaas jou forex verwante inkomste eksponensieel Liewe vriend, jy nie t moet 'n ervare handelaar om duisende dollars per maand te maak in die Forex mark. Al wat jy nodig het is 'n bron van goeie inligting wat jou help om geld te plaas op die regte geldeenheid. Dit is wat ons bied ons aanbevelings oorgedra van professionele voltydse Forex-handelaars met jare se ondervinding geldeenhede die kanse van hierdie mense verkeerd gaan is redelik laag. Waarom is dit nodig Ontwikkeling van eie winsgewende, stabiele, lewensvatbare handel stelsel kan 'n paar jaar duur. Gewoonlik, hierdie proses gesigte 'n paar gevare. Plus voeg by dat die feit dat jy gaan 'n paar groot foute op jou pad wat beteken dat jy baie geld sal verloor nie. Dikwels is hierdie foute verwoes die rekening, en beseer die aansporings van die beginner soveel, dat hy gee sy werk met Forex en maak geen verdere drieë. Dit gebeur ongelukkig om die 90 handelaars. Ons seine sal jou help om hierdie groot fout te vermy. Deur geen manier doen ons stel voor dat jy moet dink aan dit as die uiteindelike stelsel, maar as jy op soek is na 'n stelsel wat konstant resultate gee jou selfs in die vorm van 'n klein wins dan is ons die regte stelsel. As jy verliese in die verlede gehad het ons stelsel kan help om hulle te dek en dan draai later groter winste. As jy op soek is na 'n handel stelsel - ons projek is vir jou Die Forex mark open onbeperkte moontlikhede, kan jy jou kapitaal oneindig verhoog, om onafhanklikheid en vryheid te verkry. Een moet verstaan ​​dat die mark hou diversifikasie. Nooit vashou aan een handel stelsel en handel paar. Dit is van kardinale belang om die risiko's te verdeel. Kombineer dit met ons handel stelsel en moet jy 'n rots vaste stelsel. As jy reeds 'n handel stelsel ons seine kan jou help om jou resultate te verhoog met soveel as 50. So hoekom wag Begin nou of gelaat word in die stof vir ewig Seine word via e-pos, ICQ en SMS gestuur. Sluit by ons aan - jy gewen t spyt wees nie outomaties uitgevoer handel dienste Nou handel inskrywings kan direk na jou MT4 platform waar ons ambagte te voer geplaas. So, nie meer bekommerd te wees oor gemis ambagte, of foutiewe inskrywings, of om te bly by jou lessenaar en wag vir die seine. Ons EA copier sal jou toelaat om ambagte van ons live MT4 handel rekening om jou handel rekening outomaties kopieer. - Individuele handel op grond van professionele oplossings, ongeag van jou ervaring. - Volle ondersteuning van elke handel: van die posisie opening, installasie / verskuiwing van bestellings, om die wins vasstelling. - Jy sal seine te ontvang via ICQ, SMS en e-pos doeltreffend en betyds. - 'N geleentheid om die geestelik moeilike tyd van besluitneming te oorkom. - Jy sal nie hoef te hou kyk na die rekenaar skerm monitering van die mark. - Beskerming teen gewetenlose onbetroubaar bestuurders, as jy uitdeel jou die deposito jouself. Kry Ons Kwaliteit Seine gratis hoe om te kry die gratis aanbod 1) Maak 'n rekening. 2) geld in jou rekening met 100 te kwalifiseer vir gratis seine. 3) Stuur vir ons jou rekening ID en jou Seine inskrywing sal geaktiveer word binne 24 uur. 4) begin handel soos 'n pro. Gratis FOREX handel seine Trading seine neem voordeel van almal tot 'n mate. Of dit nou die voorste wêreld agentskappe analitiese data, of seine van aanwysers, of besprekings by forums, ens Ons bied u die seine van 'n bewys stelsel wat reeds besig om wins vir ons en ons intekenare. Resensies Forex Nuus Risiko Disclaimer: DailyForex sal nie aanspreeklik wees vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf, insluitend nuus, ontleding, handel seine en Forex makelaar resensies inligting gehou word. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig real-time of akkuraat, en ontledings is die menings van die skrywer en nie die aanbevelings van DailyForex of sy werknemers verteenwoordig. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. As 'n aged produk verliese in staat is om die aanvanklike deposito oorskry en kapitaal is op die spel. Voordat jy besluit om handel te dryf Forex of enige ander finansiële instrument moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Risiko Disclaimer: DailyForex sal nie aanspreeklik wees vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf, insluitend nuus, ontleding, handel seine en Forex makelaar resensies inligting gehou word. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig real-time of akkuraat, en ontledings is die menings van die skrywer en nie die aanbevelings van DailyForex of sy werknemers verteenwoordig. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. As 'n aged produk verliese in staat is om die aanvanklike deposito oorskry en kapitaal is op die spel. Voordat jy besluit om handel te dryf Forex of enige ander finansiële instrument moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Blindheid is geen hindernis vir hierdie valuta handelaar in Mumbai Feeling sy weg met 'n wit kierie, Vishal Agrawal, 29, sy buitelandse valuta handel lessenaar op die vyfde vloer van Standard Chartered Plc se kantoor in Mumbai se sakegebied elke dag 08:00 bereik is Terwyl sy agt ander kollegas horlosie flikkerende skerms om ambagte te maak, Agrawal luister na bewegings prys op die handel terminale via spesiale sagteware spraakherkenning voed in 'n toestel in sy linkeroor. Ek hoor die beweeg en maak ambagte, Agrawal, wat nege jaar gelede blind geword, sê in 'n onderhoud op die vloer waar hy begin het as 'n ontluikende markte handelaar in September 2013. Met tegnologie om my te help, ek don t vind dit moeiliker om handel , ten spyte van my gesiggestremdheid. Vishal Agrawal, buitelandse valuta handelaar by Standard Chartered, in Mumbai. Fotograaf: Prashanth Vishwanathan / Bloomberg Hy s doen, sowel as baie van sy mede-handelaars en het potensiaal om verder te groei in die maatskappy, gesê Gopikrishnan MS, Agrawal se baas en die Mumbai-gebaseerde hoof van buitelandse valuta, tariewe en krediet vir Suid-Asië by Standard Chartered. Agrawal se handel perke het geleidelik toegeneem sedert hy begin het, Gopikrishnan gesê sonder die verskaffing van meer besonderhede, met verwysing na die maatskappy se beleid. Maar dit is 'n teken dat Agrawal is goed in sy werk. Indië het meer blinde mense as enige land in die wêreld, met 5,4 miljoen, en die gesiggestremde word dikwels gestigmatiseer deur werkgewers wat vrees die gestremdheid sal hul werk belemmer en het t huur hulle gesê Bhushan Punani, uitvoerende sekretaris by die blinde volk se Vereniging in Indië. Suksesse soos Agrawal se is min en ver tussen, het hy gesê. Tot die stigma wat die gemeenskap heg aan die blinde weg met gedoen word, is dit 'n taai stryd vir hulle om goed te doen in 'n loopbaan, het gesê Punani. Standard Chartered het ten doel om die werkgewer van keuse vir bankwese professionele persone met gestremdhede te wees, en het 'n paar gesiggestremde mense in senior rolle in die wêreld gehuur, 'n Mumbai-gebaseerde woordvoerder gesê, sonder om te spesifiseer hoeveel. Daarbenewens het die bank gestremdes vir intreevlak-verkope werksgeleenthede in nege lande gehuur, het hy gesê. Ander Handelaars Daar is net 'n handjievol van bekende blinde finansies professionele mense in die wêreld. Wall Street het ten minste twee blinde vroue: Laura Sloate, wat mede-stigter van Sloate Weisman Murray Co in New York. 'N blinde geld bestuurder by BlueCrest Capital Management, Ashish Goyal, wat voorheen 'n Londen-gebaseerde portefeuljebestuurder by JPMorgan was, het BlueCrest in Mei. Hy het gedien as 'n mentor te Agrawal toe hy was op soek na 'n werk, het hy gesê per telefoon uit Londen. Agrawal groet 'n kollega op pad na sy lessenaar by die werk. Fotograaf: Prashanth Vishwanathan / Bloomberg Ek het Vishal dat al wat hy nodig het om uit te vind is 'n persoon wat bereid is om 'n kans te neem oor hom gesê Goyal. Sodra jy daardie persoon wie jy 'n onderbreking sal gee te vind, dan kennis gaan die sleutel wees en prestasie is die enigste ding wat saak maak, of jy 'n gestremdheid het of nie. Agrawal is gediagnoseer met die degeneratiewe oogsiekte retinitis pigmentosa in 2004 toe hy gereed gemaak het om te verlaat vir voorgraadse studie in die VSA beperk deur die diagnose, vestig hy hom vir die bestudering van rekeningkunde naby sy huis in Mumbai. Agrawal, wat van plan was om sy pa te volg in sy diamant handel besigheid, begin gulsig lees met behulp van 'n Kindle ná sy diagnose. Met sy Kindle se skerm leser, wat klank hardoplees bied die teks, Agrawal spandeer ure per dag te leer oor finansies en tegnologie. Hy luister ook na besigheid nuus kanale. Geen Job Teen die tyd dat hy gegradueer in 2008, was Agrawal nie sien nie. Tog, het hy sy gedagtes opgemaak oor die maak van 'n loopbaan in die handel en belegging in kapitaalmarkte. Maar hy het bevind dat nie een van die plaaslike makelaars of firmas waar hy aansoek gedoen wou 'n blinde persoon in diens te neem. Agrawal, dan 22, in plaas saam gepoel 'n paar honderd duisend dollar van vriende en begin aandele verhandel op sy eie met behulp van 'n lang-kort strategie. Drie jaar later, toe hy die geld terug na beleggers omdat hy beplan om 'n MBA in Finansies begin, het hy aangeteken 'n 400 persent opbrengs op die aanvanklike belegging, het hy gesê. Hy het gedink dat 'n ander graad aan 'n gerespekteerde universiteit sou hom grond werk handel aandele teen 'n betroubare firma. Maar na die afronding van Jamnalal Bajaj Institute of Management Studies, een van Indië se topbestuur skole, was hy die enigste een van 120 gon wat t werk didn vind. Standard Chartered Vir sewe agtereenvolgende maande hy het op soek na werk sonder sukses, wat begin met aandele handel lessenaars en dan vertakking van daar af, het hy gesê. Uiteindelik, Standard Chartered het besluit om hom in diens te neem vir sy forex. Ek gepos en koue roep almal wat ek geken het wat vir my 'n werk kan gee. Koppetellings op aandele handel lessenaars is in dié tyd word gesny, het gesê Agrawal. En toe die Standard Chartered aanbod vir buitelandse valuta my pad gekom het, het ek gegryp dit met albei hande. Agrawal gebruik sy selfoon om te luister na tariewe forex by sy kantoor. Fotograaf: Prashanth Vishwanathan / Bloomberg Toe hy begin by Standard Chartered, Agrawal, soos ander handelaars met geen ondervinding, is gevra om moontlike ambagte eerder as werklike mense aan te teken, om te sien hoe hy gevaar het en op te bou sy selfvertroue. Gou het hy na real-time handel. Hy gaan voort om te belê in aandele in sy persoonlike rekening met die goedkeuring van die nakoming departement die bank se, het hy gesê. Hoë-Skuldigbevinding Ek het hom gevra om te fokus op 'n hoë-oortuiging ambagte eerder as tegniese ambagte, wat konstant dop van kaarte vereis, sê Gopikrishnan. 'N Skuldigbevinding handel kan gelaat word vir 'n langer tydperk aan winste wys, en dikwels behels die neem van 'n blik op die breër tendense in 'n bepaalde ekonomie of bateklas. Job Toegang Met Spraak n skerm lees sagteware bekend as JAWS deur Standard Chartered hom verskaf lees uit kaarte en boodskappe aan hom by blitsige spoed, kap die verwerking tyd van inligting vir hom gesê Agrawal. Sy iPhone 5 lees ook teksboodskappe as hy dit ontvang. Agrawal beweer George Soros as 'n persoonlike held sedert 2004, aangesien die meeste van die vriende wat hy het, terwyl siende het hom as hy stadig blinde draai. Die verwerping en swaarkry wat Soros het tot aangesig soos hy opgestaan ​​as 'n belegger nadat hy na Londen in 1947 as 'n immigrant uit Hongarye, was harder as wat hy s te doen gehad met, sê Agrawal. Oorsese reise Agrawal, wat by die huis bly saam met familie en nooit Mumbai gelaat in sy vroeë jare van blindheid, is nou gemaklik reis in die buiteland alleen. Hy besoek Hong Kong vroeg in Junie vir 'n handelaars konferensie en het gesê dat die fasiliteite en infrastruktuur vir gesiggestremdes is beter in baie ontwikkelde lande as in Indië. Maar dan Mumbai is die tuiste, en as ek mense vra vir hulp hulle is altyd bereid om te help, het gesê Agrawal, wat sy vrye tyd lees bestee, gaan wedstryde en films krieket. Ek kan gesiggestremde, maar ek kan dit alles verbeel in my kop toe ek die vensters en liedjies en die kommentaar op wedstryde hoor. Ek hou daarvan om dit te doen. Agrawal luister na bewegings op sy selfoon handel. Fotograaf: Prashanth Vishwanathan / Bloomberg Nadat hy byna drie jaar op die Standard Chartered handel vloer, hy weet elke beurt tussen die handel lessenaars en kan die vloer navigeer sonder die hulp van sy kierie of bystand van enigiemand. Hy lees nog sowat drie boeke per maand en streef na 'n meer suksesvolle belegger geword. Nou kyk na my gesig aan die einde van 'n dag, kan jy nie sê of ek geld gemaak of verloor geld, Agrawal gesê met 'n glimlag. My baas sê dit is 'n teken dat ek 'n professionele handelaar geword. Watch Volgende: Breaking the Brain se Kode tot blindheid genees


No comments:

Post a Comment