Saturday, September 17, 2016

12 Maande Bewegende Gemiddelde Formule

Hulp met Formule plasing vir 12 Maand gesentreerde bewegende gemiddelde Hulp met Formule plasing vir 12 Maand gesentreerde bewegende gemiddelde Hi almal, is skuil vir 'n rukkie absorbeer inligting, maar het gehardloop in iets wat ek is nie seker van. hoop iemand kan help! Ek is die skep van 'n verkope vooruitskatting instrument in Excel. Im wil vergelyk 'n 12, 6, en 4 maande gesentreer bewegende gemiddelde. Ek moet net 'n bietjie hulp in terme van die uitleg van die formule, en waar om dit te plaas. Ek het 'n klomp van die ander berekeninge uitgevoer in my werklike lêer. Al hierdie is afhanklik van die CMA plasing as gevolg van verwysings, en so ek wil graag 'n paar help om seker te maak my formules is op die regte plekke (? Tydperk 6 of 7. 12 of 11? Ens). Dit is 'n bietjie moeilik vir my om & quot; visualiseer & quot; waar hulle nodig het om te wees op 'n sigblad - Ek het voorbeelde waar mense skep 'n & quot gesien; PD x.5 & quot; sel, maar indien moontlik ek wil vermy. Voorbeeld Data aangeheg. Die datums is korrek (Korrekte begin en eindig maand / jaar), met Junie die eerste maand Ek wil voorspel. Die werklike waardes is ewekansig gegenereer & amp; geplak in. Ignoreer die t, Maand Kode, en Jaar - hulle is daar vir ander funksies te de-tendens + die data deseasonalize, en sit dit terug saam later in die vooruitsig wat ek reeds in my werklike lêer gedoen het - die ander calcs ek voorheen genoem wat staatmaak op die CMA Voorbeeld Lêer: Voel vry om dit te wysig soos jy wil. Toevoeging van kommentaar op die lêer sou dit baie waardeer, so ek kan leer !! Werklike lêer beskikbaar op aanvraag indien nodig. Ook, bonuspunte en 'n groot mate van dankbaarheid teenoor * iemand * Wie kan my enige inligting gee / help my op enige van die volgende om hierdie 'n meer doeltreffende instrument te maak: 1) Die opstel van hierdie up sodat ek voortdurend kan aansluit in getalle om vir altyd / op en op, sonder om my formules & amp verander; funksies ieder en elke keer as ek kry nuwe data. 2) Die opstel van dit, sodat ek my bewegende kan verander / gesentreer bewegende gemiddelde periodes op die vlieg en sien die uitkomste Jammer vir die lengte van hierdie post, Ek wou net soveel inligting en / of verduideliking as posisble verskaf om hopelik dit makliker op enigeen wat bereid is om te help om. 'N Groot voorkoopreg te danke aan almal wat my kan help. Dit is beslis waardeer word! Hoe om te skryf SQL Query om Kry 12 maande-gemiddelde vir 'n Rolling 12 Maand Rapport Hallo almal, Ek probeer om te skep 'n Rolling 12 maande Crystal Verslag aan die kliniek Winsgrens persent bereken. Die probleem is dat ek nodig het om die 12 maande lopende totaal gemiddelde vir die Bruto Inkomste kry, bedryfsuitgawes te kom by die kliniek Wins. So, byvoorbeeld, sê Februarie is die basis maand, dan is die 12de kolom (basis kolom) minus die 11 vorige maande totale gedeel deur 12 (vir die gemiddelde). Die 11de kolom basis minus 1 maand (Januarie soos in hierdie voorbeeld) en 11 maande van daar af wat Februarie van die vorige jaar sal wees, en so aan. Ek sal ook nodig om rekenskap te gee van die verskillende fiskale jaar. Kan dit bereik deur 'n SQL-navraag? As ek hierdie berekening gedoen deur 'n SQL-navraag kan hê, dan kan ek die navraag te gebruik om die verslag te ry. Gewilde Witskrif oor hierdie onderwerp Die basiese idee van 'n 12 mo gemiddelde is redelik reguit vorentoe, maar jou beskrywings blyk te wees vir iets anders. Jy sê jy wil 'n 12 kolom verslag waar elke kolom is die 12 maande-gemiddelde van daardie maand? so hierdie maande verslag - die eerste kolom sal wees vir April 2012 en dit sou Gemiddeld data vanaf Mei 2011 tot April 2012? Tweede vraag - ek weet nie heeltemal sien wat jy doen met jou & Quot; te trek die 11 vorige maande. & Quot; dit klink soos die proses wat Forum & gt; Microsoft Office Aansoek Hulp - Excel Help Forum & gt; Excel Algemene & gt; Sien aangehegte. Die JTD 10 kolom is goed dat elke keer sal verander jy elke maand te werk. Ek het gewonder of daar 'n formule wat ek kon gebruik vir die Rolling 12 maande kolom. Op die oomblik is dit averging van 9 Maart-Feb10 wat korrek is, maar wanneer dit kom by om in data vir 10 Maart, sal die Rolling 12 maande kolom natuurlik nie verander nie. Is daar 'n manier om die verskuiwing van die formule saam een ​​elke keer as jy insette data in 'n nuwe maand. So wanneer 10 Maart is ingeskryf het vir die rol van 12 maande kolom sal haal April-09-jul-10 dan wanneer 10 April is ingeskryf het vir die formule sal weer verander tot Mei-09-Apr-10? Ek het 'n SQL databasis met 'n tabel met die naam DRSTRAN. Met dit, het ek Analysis Services gebruik om 'n kubus wat al die inligting wat ek nodig het, sodat ons die besteding per maand per kliënt kan analiseer bevat skep Van ons BI Tool (Zap) het ons 'n kruis blad verslag dat die bogenoemde scenario gee. Nou is die baas wil 'n bewegende gemiddelde op grond van die afgelope 12 maande te sien. PFrog Aanvaarde Oplossing op 2008/02/12 by 1:44:42 ID: 20873503 In die verkenner van die kubus redakteur, regs kliek op die berekende gids Lede en kies & quot; Nuwe Bereken lid. & Quot; Let daarop dat jy sal nodig hê om te vervang & quot;. [Tyd] & quot; met die regte tyd dimensie (en moontlik hiërargie) in jou kubus. Skree as jy meer inligting nodig het. 12 maande rollende gemiddelde grafiek in Excel Tags: Geen alien999 gesê: 2 Februarie 2006 04:26 12 maande rollende gemiddelde grafiek in Excel Jy moet die afset funksie gebruik om dinamiese omvang te definieer wat jy gebruik as die databronne. Hierdie skakel bring jou na 'n gesprek oor 'n soortgelyke onderwerp: Eerder as om te gebruik die afset funksie daar beskryf, sou jy gebruik: = Sprong (! Sheet1 $ E $ 1, COUNTA (Sheet1 $ E: $ E) -12,0,12,1) As jy hierdie reeks "Data" genoem en jou werkboek is vernoem "RollingChart" jy sal dit in die brondata gebied vir die reeks in te voer: = RollingChart. xls! Data Jy kan ook 'n dinamiese omvang naam te definieer vir die kolom wat jou maand name bevat en gebruik dit as die bron data vir jou x-as etikette. Een laaste punt is dat jy nie die ouer data moet verwyder as jy hierdie oplossing gebruik. Die reeks naam "Data" sal outomaties kyk na die laaste 12 inskrywings, sodat jy nie nodig het om die inskrywing van 13 maande gelede verwyder. Verder, as jy ry 1 (in hierdie voorbeeld) verwyder, sal jy die definisie van die naam "Data" en dus die bron data vir die grafiek invaidate


No comments:

Post a Comment