Monday, October 3, 2016

Forex Gold Trader Ea

Vrae Is hierdie produkte oorspronklike en werk Ja, al die produkte is oorspronklike en werk as die ontwikkelaars ontwerp om te werk. Maar as ons nie die ontwikkelaar van die produkte, ons is nie verantwoordelik vir die verrigting of eise van die ontwikkelaars van hierdie stelsels en ons don t gemaak jou agtergrond ondersoek op die produk en gekoop iets wat nie versoenbaar is met jou platform. Weereens: moet asseblief nie jou due diligence, sodat jy weet wat jy koop, is daar dekades van goeie forums en hersiening webwerwe op die internet wat jou onbevooroordeelde inligting van kan kry. Die PDF-lêer wat ek ontvang het, is 'n wagwoord beskerm en te vra vir 'n aktivering sleutel. Wanneer sal ek dit kry Sommige pdf-s is wagwoord beskerm. As jy probeer om dit oop te maak, sal jy die masjien ID sien aan die onderkant van die aktivering venster. E-pos ons dat Machine ID en ons sal jou die aktivering sleutel in maksimum 24 uur (gewoonlik baie gouer) stuur. Sal jy my help in die gebruik van die sagteware wat jy sal die sagteware met dit t bied bykomende ondersteuningsdiens oor hoe om die sagteware te gebruik. Die handleiding moet al die nodige inligting bevat. Ek het 'n RAR / zip-lêer. Hoe kan ek dit oopmaak Jy kan die RAR / zip lêers met die vrye WinRAR sagteware oop te maak. Ek het 'n video-kursus. Watter media-speler is die aanbevole een om te gebruik Ons beveel aan die vrye VLC Player gebruik, is dit die beste. Ek bestel 'n groot lêer / kursus en het verskeie download links. Is dit gratis af te laai vanaf hierdie webtuistes Ja, kan jy die aflaai van die lêers gratis, eenvoudig net kies die gratis aflaai opsie op die webblad. Toe ek die lêers te laai, die aflaai spoed is stadig en dit ontwrig in die middel. Wat kan ek doen ons weer probleme met jou internet-verbinding. Ek m die skepper van een van die stelsels en ek wil hê jy moet dit verwyder uit jou webwerf. Wat kan ek doen Die webwerf administrateur doesn t word aangebied in die toekoms. GOLD Trading Persoonlik dink ek goud is die volgende borrel. Oor die algemeen wanneer almal en hul ouma begin iets (tegnologie-aandele en Real Estate is goeie voorbeelde) uiteindelik jy hardloop uit nuwe kopers, en oor-hoë pryse (soos goud se huidige prys) daal vinnig en laatkommers koop (mense wat nou te koop) verloor 'n klomp geld. Die tyd om goud te koop teen 'n groot prys is nou nie. In elk geval, die beste van geluk aan julle en vir julle ontwil het Ek hoop jy 'n bietjie geld te maak voordat dit daal. Aangesluit Julie 2006 Status: Toekomstige Indy 304 Posts seker dat is hoekom MM is belangrik vir elke 1000 gebruik 0.01lot ( 'n pennie per pitte) vir elke 10,000 jy kan 0,1 baie gebruik in my verklaring wat ek gebruik 1 mini lot by 25K, want im seker die tendens tot steeds gaan ek glo ook eendag Gold gaan sak. gebruik ur TREND filter te verkoop oopmaak wanneer dit is gebeur Eenvoud jou lewe geword Julie 2006 Status: Toekomstige Indy 304 poste kan iemand maak EA vir hierdie eenvoudige stelsel eenvoud jou lewe geword Julie 2006 Status: Toekomstige Indy 304 Posts 25K gaan na 44K net in 6 dae. ok, laat se realisties wees. nie met behulp van 1 mini lot, gebruik slegs 0.1 mini baie so dit 1900 sal produseer in 6 dae. steeds goeie geld Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Eenvoud jou lewe geword Junie 2011 Status: Towenaar van Thelema 315 Posts Ek handel GOLD hand die skoolhoof is baie eenvoudig: 1. Koop altyd 2. wanneer die prys af KOOP weer lol, hoekom jy dink jy nodig het 'n EA hiervoor is eerder hilarious. My eenvoudigste raad is net gebruik Stochastics 8,3,3 en koop wanneer dit s oorverkoop, wat sou wees gedurende die nadeel van die tendens. Ek Don t handel spot goud te danke aan die verspreiding, ek het t dink dit was die moeite werd, watter soort skuif praat jy maak 1900 op 'n microlot (0,01) in 6 dae. Wouldn t wat 'n 19k pit skuif geword Junie 2011 Status: Towenaar van Thelema 315 Posts Persoonlik dink ek goud is die volgende borrel. My kaarte dink nie so nie. I D sê die lang termyn tendens is nie, maar 1400 waarskynlik voor 1800. Die laaste keer dat die 50EMA was onder die 200EMA was vroeg in 2009 by 850. Dit gonna afkoel. Ek sal wag vir divergensie tussen twee pieke, wat daar tans op die dag. Dit is eintlik 'n ideale tyd om te begin soek na kort dit. Die diep rooi lyn toon MACD divergensie, so dit is naby gewaarborg prys gaan terug na hierdie vlak val uiteindelik. Wat is groot oor borrels hou hiervan is dat die selloffs is gewoonlik dramatiese vir 'n vinnige winste. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword Julie 2006 Status: Toekomstige Indy 304 poste is daar enige EA wat te koop limiet einde by elke XXX pitte aangeheg Image kan sit (klik om te vergroot) Eenvoud jou lewe geword Julie 2006 Status: Toekomstige Indy 304 Posts byna voeg 10 vanaand Aangeheg Image (klik om te vergroot) Eenvoud jou lewe Kommersiële lid geword Julie 2011 802 Posts Ek dink goud verblyf rondom 17xx totdat gesluit Mau Sukses seperti Saya. aandeel yu geword Julie 2006 Status: (. so EA nodig) Toekomstige Indy 304 Posts dit behoort te wees 20 op een dag Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Eenvoud jou lewe geword Julie 2006 Status: Toekomstige Indy 304 Posts LOL, hoekom jy dink jy nodig het 'n EA hiervoor is eerder hilarious. My eenvoudigste raad is net gebruik Stochastics 8,3,3 en koop wanneer dit s oorverkoop, wat sou wees gedurende die nadeel van die tendens. Ek Don t handel spot goud te danke aan die verspreiding, ek het t dink dit was die moeite werd, watter soort skuif praat jy maak 1900 op 'n microlot (0,01) in 6 dae. Wouldn t wat 'n 19k pit beweeg EA nodig, want ek kan t in foront van my rekenaar 24 hierdie is gemiddeld handel, vlak 1 oop Koop vlak 2 Koop perk met tp op vlak 1 vlak 3 Koop perk met tp atlevel 2. en so aan As die prys val tot vlak 3, en dan styg tot vlak 2 st oop koop limiet orde weer op vlak 3 met tp op vlak 2 Gold is verry vlugtige comodities, sodat wanneer dit gaan wissel voordat dit besluit om weer te gaan, kan ons bank die pitte kyk na my stelling verslag soos vandag, want ek was slaap ek los geleentheid om bank 3000 in my demo i gebruik 1 mini lot by 25K, en tot nou toe te produseer 33K wins gelyk is aan 118 in lewende handel, as ek gebruik 0,1 mini lot vir elke 25K, my wins is 3300, (behalwe as ek vind die groot geleentheid, sal ek meer baie te voeg) 3300 of 11.8 vir 9 dae ek dink is goed thx vir ur advies vir die gebruik van Stoch 8,3,3. Ek gebruik dit om en MA vir die tendens aanwyser Aangeheg Image (Klik om te vergroot) My kaarte dink nie so nie. I D sê die lang termyn tendens is nie, maar 1400 waarskynlik voor 1800. Die laaste keer dat die 50EMA was onder die 200EMA was vroeg in 2009 by 850. Dit gonna afkoel. Ek sal wag vir divergensie tussen twee pieke, wat daar tans op die dag. Dit is eintlik 'n ideale tyd om te begin soek na kort dit. Die diep rooi lyn toon MACD divergensie, so dit is naby gewaarborg prys gaan terug na hierdie vlak val uiteindelik. Wat is groot oor borrels hou hiervan is dat die selloffs is gewoonlik dramatiese vir 'n vinnige winste. verskoon my meneer. Het jy gesien goud jy die goue draad wat ons is op 1756 gesien en groeiende .. dink jy regtig goud sal daal tot 1400 voordat dit gaan tot 1800 dit is 'n feit wat ons direk op pad na 2000 per ons. As jy iets anders sien: Wys ons tog gedetailleerde kaarte waar jy sien dit. Volgens amptelike makelaar Statistiek, 99,6 handelaars geld verloor in FOREX. Forex Gold Trader lewe vorentoe toets Trading styl: ambagte met 'n vaste TP in die rigting van die onderliggende Gold tendens. Verskeie gelyktydige ambagte is moontlik, rooster-styl. Geen SL, so waarskynlik problematies as die tendens verander. Munt pare: XAUUSD (Goud). Daar is ook 'n XAGUSD (Silwer) weergawe, maar die skrywer beveel dit nie handel te danke aan die huidige Silwer onstabiliteit. Tydraamwerk: H1 Expert adviseur prys: 30 NFA nakoming: dalk 'n oorsese makelaar nodig as gevolg van die hefboom beperkings opgelê op die Amerikaanse makelaars. Terugbetaling beleid: 60 dae, gekondisioneer deur 'n verklaring van die EA van minstens 10 verhandelingsdae Lees meer by die Forex Gold Trader webwerf Nota: hierdie is 'n EA dat bedrywe wat gebaseer is op seine afkomstig van 'n bediener. Omsigtigheid word aanbeveel wanneer dit kom by die rekening grootte verhandel minimum baie grootte, aangesien dit 'n baie posisies soms kan oopmaak. As die goud tendens verander of 'n sterk genoeg retracement gebeur, jou rekening's 'n marge oproep. Weergawe 4 pogings om te werk om hierdie probleem in 'n mate, maar dit moet nog gesien word hoe goed dit sal slaag. Die v4 backtests lyk nie 'n probleem met die uiterste retracement in 2011 dat v3 op sy knieë gedwing het. My v3 toets wat oorblyfsels misluk gepos hieronder. Birt se vorentoe toets instellings: verstek (FGT AutoLot 0,005) begin: 2011/10/31 Gestop: 2012/11/29 (gevaarlike strategie) Broker: PrivateFx Rekeningtipe: live, mikro Begin balans: 300 HEFBOOM: 1: 500 Nota: hierdie rekening loop Forex Gold Trader v4 instellings: verstek (dynamicLot 0.5) begin: 2011/08/08 Gestop: 2011/09/26 wanneer goud het 'n duik en die rekening het 'n stop uit. Makelaar: PrivateFx Rekeningtipe: live, mikro Begin balans: 300 (met 200 op 2011/08/24 wanneer die rekening is naby aan 'n marge oproep) Let wel: hierdie rekening hardloop Forex Gold Trader v3 Amptelike vorentoe toetse Forex Gold Trader v4 Dit t selfs hoop, maar daar is ander dinge wat kan gebeur, byvoorbeeld die bevinding van 'n massiewe deposito. Dit kan aangaan om die moeilikheid te spel. 7 geskryf deur jesen 21 Augustus 2011 (4 jaar gelede) Ek het 'n blik op jou rekening op myfxbook geneem, en ek is jammer om te sê dat jou rekening is op die rand van geblaas. Dit bevestig die algemene vermoedens dat hierdie EA het 'n baie swak mm. Dit het geen antwoord op 'n goue nadeel. Draai op die sell-opsie van V3 van hierdie EA sal nie jou rekening óf gered. Ek was die gebruik van FGT op my rekening ook, en ek het dit af eendag gelede. Dit het reeds my aandele deur 30, en ek besluit om my verliese te sny. Sulke besluite seer, maar wat nodig is is. Jy moet dit te doen te IMHO, tensy dit is 'n toets. 10 geskryf deur Birt 24 Augustus 2011 (4 jaar gelede) Oeps is meestal omdat daar besluit om die lotsize verhoog tot 0,02 op die verkeerde tyd, maar die effek is steeds dieselfde. Ek verander dit na dynamicLot 0,5 nou, veiliger op die manier. Ek het daarin geslaag om te druk in 'n 200 deposito in 'n poging om die rekening te red, maar dit mag dalk net wees dwaasheid. Ek vermoed goud gaan hang in die 1600-1700-reeks vir 'n rukkie en dan hervat sy lomp tendens, in welke geval die ekstra deposito die regte oproep kon gewees het. Ek die skakel sê die stelsel is verwyder). In elk geval, jy is reg: net soos ek vermoed, die EA het geen antwoord op 'n goue nadeel. Soos ek gewaarsku, tensy die rekening grootte is groot genoeg en die lot grootte handel klein genoeg, hierdie EA is baie gevaarlik. 11 geskryf deur Andreas 25 Augustus 2011 (4 jaar gelede) Ek kan nie meer as saamstem om jou stellings hierbo. Dit EA werk net in lomp voorwaardes en dit kan soek op jou ander EA Weet jy enige goeie zigzag EA wat baie lekker om te gebruik 'n hele paar pare op die oomblik sou wees Wil jy weet hoekom Forex Gold Trader het 'n 5 ster ranting op Forex Vrede Army Hier is die antwoord: V: Ek is FGT lid. Ek wil jou eerste tester / gebruiker met behulp van Forex Gold Trader 4,0 wees. Hoe kan ek dit doen A: Ondersteun ons asseblief deur ons 5 sterre gradering by Forex Vrede Army webwerf, forexpeacearmy / openbare / resensie / forexgoldtrader daarna kontak ons ​​asseblief per e-pos, dan sal ons u Forex Gold Trader gee 4.0 Beta-weergawe vir toets . 20 geskryf deur Matthew 27 Oktober 2011 (4 jaar gelede) het ek net gelaai FGT 4.0 op 'n demo rekening. Dit het nie enige ambagte wat is vreemd maak. Enigiemand toets 4.0 hier 21 geskryf deur Hans 27 Oktober 2011 (4 jaar gelede) Ek is DEMO-ing vir twee dae nou. Dit het handel tussen die oomblik dat goud gestyg van 1650 en 1705. Maar dit het nie handel te dryf daarna (vandag). Ek is nog steeds huiwerig om dit te draai op vir die regte. Jy d beter wag totdat dit duidelik is dat die voortgesette koue regstelling is verby. 1550-1600 gaping steeds lok. Selfs met die verbeterde weergawe Ek dink dit is nog steeds wys wees om handel te dryf net in 'n duidelike uptrend. Ek is dit heeltemal met jou eens, maar daar t vul sy balans te help.


No comments:

Post a Comment